دسته‌بندی نشده

معرفی برند معتبر کارتیه

معرفی برند معتبر کارتیه

در این مقاله ما قصد داریم به معرفی برند کارتیه بپردازیم پس با وبلاگ چاپ امیری همراه باشید.

شرکت فرانسوی کارتیه در سال 1874 میلادی توسط لویی کارتیه تاسیس شد. این شرکت تا سال 1964 تحت نظارت خانواده کارتیه بود تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری شد. در حال حاضر کارتیه با بیش از 200 فروشگاه در 125 کشور جهان، یکی از شرکت های بزرگ ریشمون به حساب می آید. رقبای اصلی کارتیه طراحانی مانند شانل، دیور، گلدمن ساکس، تیفانی و خانه وینستون هستند.

در هنگام جستجو در گوگل کارتیه و کارتیر هر دو دیده می شوند. این برند فرانسوی به صورت Cartier نوشته می شود اما به دلیل اینکه در زبان فرانسوی حرف r آخر تلفظ نمی شود، به همین دلیل این برند به صورت کارتیه خوانده می شود.

برند کارتیه جز صد برند برتر طلا و جواهر در دنیا است که به طراحی، ساخت و فروش انواع جواهرات (گردنبند، دستبند، گوشوراه، انگشتر)، ساعت ها، ادکلن ها، عینک ها و سایر محصولات و اکسسوری ها مانند کیف، کمربند، سنجاق، قلم، فندک، نقره و کریستال می پردازد. سبک زیبای زیورآلات این برند سبب شده که در سراسر دنیا طرفداران زیادی داشته باشد.

پلنگ سمبل برند کارتیه می باشد. طرح پلنگ در بیشتر محصولات کارتیه مانند ساعت مچی، حلقه، گردنبند و سنجاق کاربرد دارد. معمولا چشم های پلنگ را از زمرد ساخته می شود و لکه های تیره پوست پلنگ را از یاقوت کبود یا عقیق می سازند.

یکی از محصولات مهم و زیبای این برند دستبند عشق است. این دستبند به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد مورد توجه اقشار مختلف جامعه در سرتاسر جهان قرار گرفته است. این دستبند برای خانم ها و آقایان به صورت یکسان طراحی شده است. دستبند عشق کارتیه نماد جهانی عشق و تعهد است. علت آن این است که این دستبند النگوی صافی است که پیچ هایی دارد و به مچ دست قفل می شوند به همین دلیل همراه این دستبند یک پیچ گوشتی نیز عرضه می شود، بنابراین به این دستبند لقب عشق همیشگی داده شده است. انگشتر کارتیه نیز از جواهرات خاص و پرطرفدار این برند می باشد.

لویی کارتیه اولین فردی بود که ساعت های مچی مردانه را در سال 1904 برای آقایان طراحی کرد. تا قبل از آن ساعت های جیبی برای آقایان مرسوم بود. راحتی استفاده از این ساعت های مچی باعث شد که این ساعت ها به سرعت به صورت چشم گیری مورد توجه آقایان قرار گیرند.

آلفرد کارتیه اولین جواهر سازی بود که از طلای سفید در صنعت جواهر سازی استفاده کرد. کارتیه از ترکیب الماس و طلای سفید در ساخت گردنبند های خود استفاده کرد که باعث شهرت بیشتر جواهرات این برند شد.

به دلیل اینکه کیفیت جواهرات این برند بسیار بالاست، بنابراین قیمت جواهرات کارتیه همیشه گران است. کمپانی کارتیه در کلکسیون های خود ازسنگ های قیمتی در کنار ترکیب زیبای بصری استفاده می کند. برای تشخیص نمونه اصل جواهرات کارتیه از نمونه غیر اصل آن می توانید به کد منحصر به فرد شماره گذاری شده آن دقت کنید.

چاپ امیری دارای بیش از 40 سال سابقه‌ی درخشان در تولید و پخش انواع جعبه های طلا و جواهر، سکه و ساعتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *