دسته‌بندی نشده

جعبه های مقوایی چه کاربردی دارند؟

Cardboard boxes

در این مقاله ما قصد داریم شما را با کاربرد های گوناگون جعبه های مقوایی آشنا کنیم، پس با وبلاگ چاپ امیری همراه باشید. یکی از انواع جعبه، جعبه های طلا و جواهر هستند که برای قرارگیری جواهرات و یا نقره جات مانند گوشواره، گردنبند، دستبند، النگو و غیره به کار می روند، عمده کاربرد این جعبه ها در طلا فروشی ها می باشد.

نوع دیگر از جعبه ها، جعبه های ساعتی هستند که برای قرارگیری ساعت به کار می روند و عمده کاربرد جعبه های ساعتی در ساعت فروشی ها می باشد. هم چنین از جعبه های ساعتی می توان برای قرارگیری تسبیح نیز استفاده کرد، که این قابلیت جعبه های ساعتی بیشتر در مناطقی که دارای زیارتگاه ها هستند به کار می رود.

نوع دیگر از جعبه ها، جعبه های سکه ای هستند که برای قرارگیری سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه می باشند، عمده کاربرد این نوع جعبه ها نیز در طلافروشی ها می باشد. انواع جعبه های ذکر شده در بالا مانند جعبه های طلاو جواهر، جعبه های ساعتی و جعبه های سکه ای را می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی چاپ امیری تهیه نمایید

نوع دیگر از جعبه ها جعبه های کارتنی هستند که برای حمل، نگهداری و بسته بندی انواع کالا ها در سایز و اندازه های مختلف استفاده می شوند. این نوع جعبه ها را می توان با توجه به نوع و اندازه محصولات انتخاب کرد. جعبه های کارتنی برای نمایش انواع محصولات و برند ها در حوزه صنعتی نیز به کار می روند.

در ادامه به معرفی انواع جعبه های کارتنی می پردازیم. یکی از انواع جعبه های کارتنی جعبه های باز قفسه ای هستند که بیشتر در فروشگاه های مواد غذایی استفاده می شوند، که هم برای نگهداری محصولات و هم برای بیشتر در معرض نمایش قرار گرفتن محصولات به کار می روند.

یکی دیگر از انواع جعبه های کارتنی جعبه های بایگانی هستند که در دو شکل جعبه وسرپوش جدا و جعبه های یک تکه و تاشو به کار می روند. جعبه های بایگانی برای بایگانی کردن اسناد و مدارک برای مدت زمان طولاتی کاربرد دارند. این نوع جعبه های کارتنی تحمل وزن سنگین را نیز دارند و در سایز ها و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند.

از انواع دیگر جعبه های کارتنی می توان به جعبه های قفل شو اشاره کرد که بیشتر در محموله های پستی به کار می روند. جعبه های قفل شو برای حمل کالاهای کوچک کاربرد دارند و مستحکم و سبک نیز هستند.

جعبه های پاکتی دسته ای دیگر از جعبه های کارتنی هستند که پس از بسته شدن به صورت یک پاکت نامه بدون درز در می آیند. هم چنین لبه ی درب جعبه های پاکتی به داخل آن فرو می رود تا به صورت کامل مهر و موم گردند.

کارتن بسته بندی نوع دیگری از جعبه های کارتنی است. ابعاد کارتن های بسته بندی را می توان بر اساس سفارش خریدار تولید کرد. هم چنین این نوع کارتن ها در اسباب کشی ها بسیار پرکاربرد هستند، به دلیل اینکه لایه های شیار دار این مدل کارتن ها به خوبی از اسباب و وسایل مراقبت می کنند. هم چنین به دلیل کاربرد زیاد این نوع کارتن ها در بخش صنعتی می توان نام برند را هم روی کارتن چاپ کرد تا بدین ترتیب تبلیغ خوبی برای صاحب برند باشد.

کارتن های پیتزایی از انواع دیگر جعبه های کارتنی هستند که بیشتر به عنوان جعبه پیتزا کاربرد دارند، البته از این مدل جعبه ها به عنوان جعبه های پستی نیز استفاده یم شود. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این نوع کارتن ها در زمینه خوراکی باید حتما از سازمان بهداشت مجوز گرفت. این جعبه ها نیز بر اساس نیاز خریدار در سایز ها و اندازه های مختلف تولید می شوند.

جعبه های کادویی نوع دیگری از جعبه های مقوایی هستند. از این نوع جعبه ها برای اهدای کادو استفاده می شود. از جعبه های کارتنی می توان برای بسته بندی هدایای مختلف استفاده کرد. اکثر این نوع جعبه ها از یک پایه از جنس مقوای سخت تهیه شده اند و یک درپوش که آن هم مقوایی سفت و محکم می باشد روی پایه قرار می گیرد و درپوش قابل جدا شدن می باشد، در مرحله بعد جعبه به وسیله ی کاغذی با رنگ های شاد پوشانده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *